16 Mart 2013 Cumartesi

Selçuk Balcı Kimdir ?

Selcuk balcı kimdir, Selcuk balcı Nereli ?
Selcuk Balcı Biyogragfi

Selçuk Balcı, 1988 yılında Rize Çayeli’nde dünyaya geldi. Çocuk yaşlarda başladı müzik sevgisi. Kendisi kemençe ustasıdır. Müziğinde yöresel tavırlı yaylı kullanımını günümüz müziğine uyarlayarak, daha geniş kitlelere ulaşmak için kendine has yeni bir teknik uygulamıştır. Şu sıralar yayında olan ve Mahsun Kırmızıgül’ün yönetmenliğini yaptığı Benim İçin Üzülme dizisinin bir çok müziğini Selçuk Balcı Seslendirmektedir.

Selçuk Balcı Resimleri




Selçuk Balcı Besteleri

Yağmurun Kaydesi, Kaçır Beni, Mezar Taşı, Nenni, Gel Sar Beni, Suyun Altında Testi, Beklesin Beni Yarim, Yağan Yağmur Kar Değil, Haburadan Aşağa, Çelik Bakışlı, Sende Sevda Var İse, Yosun Tuttu Yüreğim, Yayla Yolundan Aştım, Deniz Üstünde Fener

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Anonim'i seçerek yorum yapabilirsiniz.