14 Mayıs 2012 Pazartesi

Komik Karikatürler

Karikatür Nedir ? Güncel 2012 Karikatür Resimleri

Karikatür, ele aldığı konuları komik veya iğneleyici olması için abartan ve çarpıtan resim türüdür. Edebiyatta abartılı ve çarpıtıcı betimlemelerin, aynı amaca yönelik olarak kullanılması. Basında karikatürler sosyal ve siyasi eleştiri yapmak için sıklıkla kullanılır. Ayrıca tüm dünyada bu amaçla düzenli olarak yayımlanan dergi ve gazeteler mevcuttur. Tüm bunların yanında farklı amaçlar için de karikatürler bulunmaktadır.
Karikatür ismi, İtalyanca yüklemek veya sorumlu tutmak anlamına gelen caricare- sözcüğünden türemiş olup, ilk defa İngiliz doktor Sir Thomas Browne'un 1716 yılında yayımladığı Christian Morals adlı kitapta geçmiştir. Bu bağlamda, karikatür anlam yüklenmiş resim anlamına gelmektedir. Karikatür öğretmeni Sam Viviano'ya göre bu, gerçek yaşamdaki insanların tarifi olup, kurgusal insanların yeniden üretimleri değildir. Yine kimi çevrelerce karikatürist olarak kabul edilen ve aynı zamanda birçok çizgi filme de imza atan Walt Disney, yaptığı en zor şeyin, insan gibi davranacak bir hayvana vereceği en uygun karikatür ifadesinin nasıl olacağını bulmak olduğunu söylemiştir.

Sizler için seçilip derlenmiş güzel güncel karikatür resimleri.
Sosyal Medyada Paylaş:

Bu konuya yorum bırakmak için => Tikla


Resimler'in üstüne tıklayarak büyük boy görüntüleyebilirsiniz.













41 yorum:

  1. süper karikatürler bu hakikaten canımı yakacak komedi :D

    YanıtlaSil
  2. http://2.bp.blogspot.com/-xv_IYZ_0oto/T7EBVY0DJPI/AAAAAAAAATA/NHXdro_BCgQ/s1600/2012-Karikatur-Resimleri-12.jpg

    YanıtlaSil
  3. saglam karikatürler saolasın.

    YanıtlaSil
  4. -nasildi ?
    +Senaryoda bagzı mantık hataları vardı ama güzeldi gendee severek yaşadım kptm:D
    yapanın ellerine saglik

    YanıtlaSil
  5. EH İŞTE İDare eder

    YanıtlaSil
  6. senaryoda bazı mantık hataları vardı ama güzeldi gene de severek yaşadım süpermiş yaa

    YanıtlaSil
  7. eminanım milli görüş gömleklerim nerde vayyy çok ince olmuş has olmuş:D

    YanıtlaSil
  8. bence çok güzel ve komik

    YanıtlaSil
  9. sesli güldüm xD

    YanıtlaSil
  10. böyle şakalar bence kalitemizi düşürüyor...

    YanıtlaSil
  11. harika bu gerçekten canımı acıtacak ... yarıldım :))

    YanıtlaSil
  12. harika bu gerçekten canımı acıtacak ... yarıldım :))

    YanıtlaSil
  13. ßnce Böyle Şakalar Kalitemizi Oldukça Çok Düşürüyorrrrr!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  14. ßoşaldıııım :D

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. süper çok güldüm hakikaten :)

    YanıtlaSil
  18. yaaa bunlar çk güselmşş

    YanıtlaSil
  19. koptum gülmekten

    YanıtlaSil
  20. benim aradıhım konu yok...

    YanıtlaSil
  21. hiç gülmedim hahaha...

    YanıtlaSil
  22. ya komik ama yani keske 3.nün devamı gelseydi.ben bir ünlüyüm oynadığım dizilerin hepsi çok beğenildi fakat son oynadığım dizi son yaz pek beğenilmedi.onun icin kız bir sapık oldum.ben hazal kaya.

    YanıtlaSil
  23. ffghjklllş ne yazdığım belli değil.

    YanıtlaSil
  24. çok güzeldi hahahahahhahahahah

    YanıtlaSil
  25. kötü espiriler var ama biraz komikti

    YanıtlaSil

Anonim'i seçerek yorum yapabilirsiniz.