GuncelYazar tarafından yazılan, internetin en güncel bilgilerinin bulunduğu güncel blog’dur. Eğlence , magazin , haber , dizi , film , fragman ve bilgi blogu!

 

Extacy Nedir , Ecstasy Etkileri ?

Extacy (Ecstasy) Nedir? Etkileri Nelerdir. Extacy Cesitleri


Metilen Dioxi Metamfetamin (MDMA) türevi olan sentetik, kimyevi bir uyuşturucu. MDMA, hem amfetaminlere (uyarıcılar) hem de halüsonejik (halüsinasyon görme) maddelere benziyor. Sentetik uyuşturucular, kimyasal tekniklerle yapılan, tedavi amaçla üretilen ilaçların, kötüye kullanımı anlamını taşıyor, fakat MDMA keşfedildiğinden beri amacı dışında kullanılıyor. Diğer türevleri arasında amfetamin maddesi fazla olan MDEA ve halüsonejik etkisi fazla olan MDA yer alıyor. 


Ectasy'i çoğu insan , uyuşturucu sınıfına sokuyor bana kalırsa ectasy "uyarıcı" sınıfında yer alıyor. Sebebi ise fiziksel bagımlılıgı yok, tamamen psikolojik bir bagımlılı var... Bu ikisi arasında dağlar kadar fark var :)


Ectasy Etkileri Nelerdir ?  (  Benim Yorumum  )


Ectasy 4-5 defa kullanmıs ve daha kullanmayan birisi olarak sunları soyleyebilirim..
Oncelikle bin bir cesit ectasy vardır , hızlandıran , halüsinasyon gosteren vs.
Ectasy aldıkdan ortalama 20-40 dakika içerisinde etkisini gösterir ve goz bebekleri 2 kat buyur vucut kasilmaya baslar ceneler birbirine vurur ayaklar titremeye baslar ve vucut birden kasıldıkdan sonra patlama kısmına gelirsiniz ( rahatlama )...
Ectasy patladıgı zaman , dünyanın kralı , mutlu , neseli , eglence dolu , (yerinde duramayan) biri haline gelir , Dunyaya bakis acısı degisir nesneleri daha canlı gormeye baslar ( goz bebeklerinin buyumesinden olsa gerek :) , muzikler daha canlı hale gelir...
Daha onceden dinlediginiz müzigi ectasy ile dinlerseniz ayrıntıları daha iyi algılayabilirsiniz , notalar sanki gozunuzun onunden geciyormus gibi hissedebilirsiniz =)
Bu sekil 2-4 saat arası devam eder
Kan akışınızı ve kalp ritiminizi hızlandırdıgı için , atıyorum 20 metre kosabilirken, ectasy haliyle 1km durmadan kosabilirsiniz =) ama dikkat edin kalbiniz durabilir sonucda vucudunuzda sıvı kaybı var. Sıra geldi can alıcı duruma...


Ectasy Düşüşü ( Benim Yorumum )


Eveet her güzel şeyin bir de sonu vardır dimi ? ectasyi attınız patladınız :) Artık düşüş vakti geldi...
Düşüşde ectasy etkilerinden cıkar , b*ktan bir duruma girersiniz...
vucudunuz cok yorulmusdur ve uzanıp yatmak istersiniz , ceneniz kasılıyordur , canınız tekrar atmak istiyordur (psikolojik baskı) kısaca depresyon moduna girersiniz ve bu boyle 24 saat sürer, daha sonra hayata kaldıgınız yerden devam edebilirsiniz.

Tavsiyemiz

GuncelYazarr olarak , kullanmanızı tavsiye etmiyorum... Psikolojinizi allak bullak edebilir. Yada iradeniz zayıf ise bagımlısı hale gelebilirsiniz...



Dikkate almanız dilegim ile , hoscakalın :)

Comments :

64 yorum to “Extacy Nedir , Ecstasy Etkileri ?”

Adsız dedi ki... on 

ben bayılıyorum bu dalgalara reis bıraktım diyosun kendini o muhtesem kafadan nasıl mahrum bırakıyorsun anlamıyorum bırak extacy en güzel seydir ama dediğin gibi düşüşler haric düşüşleri yakalamamak içinde 4-5 tane dalga yut üstüne bi güzel basılmış kubar cek düşüşleri sakin yaşarsın hatta yaşamazsın bile buda benden hastası olan kardeşlerime tavsiye :)

Admin dedi ki... on 

Bıraktım dedigime bakma, saglam eglence ortamı oldugunda yuvarlarım 1x : )

Adsız dedi ki... on 

usta ben izmirden yazıyorum ne kadar pislik mahalleler varsa her yerinden içitim bu boku tam 5 senedir içindeyim badd66 harici baska hiç biri beni 2 saat sallamadı. kaç x olursa olsun.

Adsız dedi ki... on 

$ dene veya meryem anayı moruk :)

Adsız dedi ki... on 

biz bağımlayız bizi kurtarın

Adsız dedi ki... on 

İki adet yesil elmas al yoluna bak ;)

Adsız dedi ki... on 

yaklasık 12 yıldır ıcıorum her ne kadar olursa olsun eskı sekerlerın yerını tutmuyor sımdıkıler bazen 18 lere 20 lere cıkıorum hafta ıcı asla ıcmem cumartesı gunu kralı durduramaz zamanla bunye baısıklık kazandıı ıcın hıc bı etkı gostermıyor bazen canım okadar ıstıorkı bısey yapmıcaını bıldıım ıcın ıcmıorum tek sıkıntısı artık o kadar doldum kı sabaha kadar ıseyemıyorum buda uzun surelı ıcıcılerde yapıo yada 5 taneyı gecdıkten sonra oluyor bence allah kımseyı sekerı n elıne dusurmesin...

Adsız dedi ki... on 

tam 10 sene oldu kardeş bende yutali eskiden güzeldi Orgnal Hollanda lar vardi. dişine vurdunmu mermer gibi ses çikartirlardi. Üzerindeki şekile göre gerçekten farkli kafa yaşatirlardi. Düşüşü çok rahat olurdu anlamazdin.. şimdikiler hap içtiğini saniyor. ama değil. neyse Gerçekten bendede sabahlara kadar işeyemem ve uykusuzluk sorunu oluştu dişlerden bi kaçini kirdim. çürüdü diye bilirim. Kimsenin Kullanmasini tavsiye etmem heleki şaunki Pitlardan uzak durun ...

onur yıldırım dedi ki... on 

Şeker Kadar Güzel Bişey Yok Arkadaşlar salla yarasayı bak dalgana :) Herkez Sakız Çiğner Ama Kimse Bizim gibi patlayamaz ;) GünDE en az 3 tane yiyom :D

onur yıldırım dedi ki... on 

Şeker Kadar Güzel Bişey Yok Arkadaşlar salla yarasayı bak dalgana :) Herkez Sakız Çiğner Ama Kimse Bizim gibi patlayamaz ;) GünDE en az 3 tane yiyom :D

Adsız dedi ki... on 

Ben 7 ay içmemistim ızmirdeyim .20 yasinda bi kızım 3 sene peynir kullandım tedavi gördüm bıraktım . sonra cigaraya basladm 2 sene düzenliolarak içtim kova bonk yaklaşık 2 senedir şeker yiodum en son beyaz mit yedm ilk kez 5 yne üstüne cigara ictm yaşayamadm en fazla 1 saat patldm olmadı şimdi benim denetimim var gün daha belli degil ama karar geldi daha dün bi tane yeşil hap yedm baskısına bakmdm güzel salladı ama düşüşü mahfetti bni bütün kemiklerm ağrıyo cenem hala kasiliyo dün cigara içtm bide bütün bunlar iCn çok pişmanim ruh halim çok kötü yorgun bitkn hissediorm sizce denetim gelir mi cgaradan dentm var ve kandan nsl cbk twmzlenir

Adsız dedi ki... on 

bu zaman kadar sadece hayatımda yarım attım..korktum aslında bişeler oldu.tekrar atmak istiyorum ölüme sebeb olurmu..

NarKo dedi ki... on 

şunu bilmeniz lazım bırakması kolay ama kimse bu maddeyi bırakmak istemiyor işin gizmli yanı zaten o

Adsız dedi ki... on 

bende 8- 10 tane salladım normal hayatta zevk aldığım şeylerden artık zevk almaz hale geldim hiç denemeyenler denemesin

Adsız dedi ki... on 

mavi kristal güzeldi yaa .düşüşü güzel bi sahilde geçirmek en güzeli , yoksa pıskolojı pert . ama yınede o an herseyı yaptım ıcın mutluyum .d cebımde 5kuruş kalmasada :)

Adsız dedi ki... on 

...kan değerlerini düşürüz-şizofreni başlangıcı ve buruksizm belirtisi+bonzai panzehiri

Adsız dedi ki... on 

kaca alıyorsunuz pitlari gencler

Adsız dedi ki... on 

Ya gençler 1x 2x nedir ? ben 3x ile açılış yapıyorum gerisini siz düşünün artık gecede 10 temiz gider.Rekorlarımı söylemiyim hiç sidik yarıştırmak degil amacım alkol gibi düşünün bunu 2 bira ilk başlarda biraz hoşluk yaratır kafanızda 1 hafta hergün iki bira içerseniz su niyetine içmeye başlarsınız buda o hesaptır ben bagımlı degilim tamam canım istiyo ama irademe hertürlü hakim olabiliyorum.Düşüş olayına gelince sigara içmezsem fena düşerim herşeyin bi ilacı vardır düşüşün ilacıda sigaradır.

Adsız dedi ki... on 

ben antalyadan z.köyden 4 tane seker aldm pembe kalp yarasa israil yldızı ve audi bunları yuvarladm ardına sodayı caktm 30 40 dk sonra sonra da ben bir mucizeydim herkez cok quzel nerdeyse arabalarla konustugumu hatırlıyorm superdi :P bu arada z.köyü tavsiye ederm malları superdi ;)

SP

Adsız dedi ki... on 

Rolex Roc Mavi Yunus Bozuka DEĞİŞİLMEZ PAMPALAR..

Adsız dedi ki... on 

peki hapın çöküşünde mıdeyı rahatlatmak için ne tavsıye edersınız mıdem cok bulanıyo ne ıyı gelır duzelmem ıcın tekrar atmamak şartıyla.d.d

luuup dedi ki... on 

Ben İstanbul gaziosmanpaşada oturuyorum yasım 20 ve yaklasık 5 senedır pıt yutuyorum. arkadaslar rahat bır ortamınız yoksa eger dısardaysanız hıc bu maddeye gerek yok. en guzelı kız arkadasınızı alın kapalı kutuda takılın ve bunu arada yapın 5 senede baya bır kılo kaybettım. ve dususlere geldıgınızde guzel bı jamaıka ıcın 3lüden sonra ayranı ıcın bol bol temızlenırsınız ve uykunuz gelırr uyuyun uyandıgınızda hıc bıseyınız kalmıcaktır :) :) :) :) :) :)

luuup dedi ki... on 

Ben İstanbul gaziosmanpaşada oturuyorum yasım 20 ve yaklasık 5 senedır pıt yutuyorum. arkadaslar rahat bır ortamınız yoksa eger dısardaysanız hıc bu maddeye gerek yok. en guzelı kız arkadasınızı alın kapalı kutuda takılın ve bunu arada yapın 5 senede baya bır kılo kaybettım. ve dususlere geldıgınızde guzel bı jamaıka ıcın 3lüden sonra ayranı ıcın bol bol temızlenırsınız ve uykunuz gelırr uyuyun uyandıgınızda hıc bıseyınız kalmıcaktır :) :) :) :) :) :)

Adsız dedi ki... on 

arkadaşlar bi kanal söyleyin

Ali Zorel dedi ki... on 

kardeş her trlu yutarm klup sokak okul farktmez her turlu ykalarım kımsede tutamaz bnde gaziosmanpaşada otryorum kardesm ama dedgn dogru düşüşnde al 2 kapak bonzai öf dyorumm ah be kardesm tribe soktnz benı gece vaktı double soru işaretleri var mahallede semte gelen mahalldn alablir ;)

Ali Zorel dedi ki... on 

kardeş her trlu yutarm klup sokak okul farktmez her turlu ykalarım kımsede tutamaz bnde gaziosmanpaşada otryorum kardesm ama dedgn dogru düşüşnde al 2 kapak bonzai öf dyorumm ah be kardesm tribe soktnz benı gece vaktı double soru işaretleri var mahallede semte gelen mahalldn alablir ;)

Adsız dedi ki... on 

Ilk defa Hap atmayı dusunyorum ters bi etkısı fılan oLurmu ne hıssederım kendımı kaybetmem dmı .d

Adsız dedi ki... on 

Azdırıcı etkisi var mıdır ?

Adsız dedi ki... on 

bende 2 aydır yaklasık 20 tane attım... sabaha kadar takılacagımız zaman guzel oluyor ama ertesi gun is okul falan varsa tavsiye etmiyorum.. yukarda bir arkadasın dedigi gibi normal hayatta yapmaktan zevk aldıgım seylerden artık pek zevk almıyorum bunun nedeni bu seker denen illet o kadar guzel yasatıyorki bir daha atacagım zamanı dusunup duruyorum.. bu sebepten psikoloji bozuluyor. kullanmayanlara tavsiye etmiyorum hic bulasmayın yoksa kafayı takar durursunuz.. en iyisi cigara mis gibi ne sıkıntısı var ne bagımlılıgı.. cigara candır sekerin yanında.

Adsız dedi ki... on 

ben bursadan yazıyorum bütün yorumları okudum evet bütün söylenenler dogru ben 6 yıldır kullanıyorum ama ust uste hic yutmadım haftada yada 10 günde bir yutuyorum (ertesi gün hiç bir işim olmaması şartıyla)hep aynı kafayıda yakalıyorum.iradesi zayıf olan kişiler için vazgeçilmezdir o yüzden onlara tavsiye etmem ama kendine bi kota koyup o şekilde kullanabilenler için, bence bi yaşam biçimidir.ilk defa kullanacak olanlar için tavsiyem yalnızken yutmayın

Adsız dedi ki... on 

ya arkadaslar istanbulda oturuyorum yılbasından beri bulunmuyor acaba nsl ulasabilirim 20 gün oldu acayip canım istiyor bana bulabilirmisinz bi tane ble saglam seker olsa yeter öle kobar bonzai falan hiç kullanmadım sadece seker oda 3 aydır

Adsız dedi ki... on 

sarı kelebek sarı ferrari gamalı haç pembe audi kırmıı x-men mavi ? mavi a-1 tepecigi ugrayın söyletmezi bulun...35

Adsız dedi ki... on 

selam ali zorel bende mal arıyorumda satan varsa ulaştırabilirmisin senide görürüm merak etme

berkan yılmaz dedi ki... on 

belli bir süreden süre düşüş yasamıyorsun rahat :)

berkan yılmaz dedi ki... on 

belli bir süreden sonra düşüş yaşamıyorsun hocam ama o güzel kafayı yaşamaya devam ediyorsun :) rahat

Adsız dedi ki... on 

her yerde ayni sekerler olmuyorki a1 guzeldi ama son 2 haftadir dogru duzgun hap yok kirmizi kalp falan var ama etkisi cok az

Adsız dedi ki... on 

beyler istanbulda sağlam kanal varsa bana ulaşabilirmi mail: punchline16@hotmail.com

Adsız dedi ki... on 

konyada kanalbilen varsa bana mail atsin yeni mahallenin cılkı cıktı baska bi kanal bilen olmasi lazim mailim eagles19855@yahoo.com

DOST dedi ki... on 

sakın abartılara kulak asmayın ve sakın başlamayın ailenizle düşman olursunuz ve hic cevreniz kalmaz önceden kullanan biri olarak yazıyorum deliliğe kadar götürür bu illeti iyi olarak yazanların akıllarından şüphe duyarım iş hayatınız ve aile diye bişeyiniz kalmaz sağdan soldan para dilenirsiniz benden dost tavsiyesi boşluktaysanız allaha sığının o nalete sıgınmayın sağlıcakla

DOST dedi ki... on 

sakın abartılara kulak asmayın ve sakın başlamayın ailenizle düşman olursunuz ve hic cevreniz kalmaz önceden kullanan biri olarak yazıyorum deliliğe kadar götürür bu illeti iyi olarak yazanların akıllarından şüphe duyarım iş hayatınız ve aile diye bişeyiniz kalmaz sağdan soldan para dilenirsiniz benden dost tavsiyesi boşluktaysanız allaha sığının o nalete sıgınmayın sağlıcakla

Adsız dedi ki... on 

yeşil yunus' diyorum..3 sene öncesini bilen bilir..geçen yazdan da mitsubishiler vardı..Eyvah diyorum..İradene güveniyrsan heryerde kafanı yaşar etiketde olmazsın suratına hakim olabiliyosan cenene vs..gece de olsa tak gozune gozlugu takıl..ama iraden herturlu tırtsa hiç bulaşma bağımlsı olursun yalan olursun..heryerde adın hapçıya çıkar psikolojin gider..hiç başlamamış olanlara başla demiyorum ama bunu hayat biçimi olarak gornlere de saygım var..haftada 2-3 ayda enfazla 10tane hiçbi sıkıntı yapmaz yapmadı..ama tabi şuan piyasadaki içinde ne bok var bilmediğimiz şekerler ne ediyo içimize bilmem..

Adsız dedi ki... on 

Arkadaşlar 2 senedir felan yutuyorum. Yaş 18 ankarada güzel kanal kalmadı gidiyoruz tebeşir itelemeye kalkıyolar yenidoğanda bi hafta önce dabıl kalp vardı 4 tane salladım ama bir görün kediler el sallıyordu en son ama düşüşü çok kötü ertesi günede pisliğini çok çektim tansiyonum düşüyodu gözlerim felan kararıyodu kötüydü ama güzeldi.

Adsız dedi ki... on 

bakıyorum herkez kullanmıs arkadaşlar bu meretin kan dan cıkma suresi 1-2 hafta dır turune cınsıne gore degısır . ancak allah gostermesın narkotık bi olay basınıza gelırse şaç ve tırnak testi ile 30 yıl a kadar zamanını soleyebılıyolar basıma geldi ondan konusuyorum . eyw guzel şeker kafası çok iyi bağılılıgı felan da yok derler ; ama bi süre sonra uzun surelı kullanmda hafıza yetersizliği unutkanlık kalp te çarpıntı vs. görülüyor bilginize

Adsız dedi ki... on 

gecen gün konyaya gittim beton diye bi seker var hakikaten adami beton gibi carpiyor cok harikaydi ayrica seker atmak icin ayda en fazla 2 tane atmalisiniz gerisi fazla gelir

Adsız dedi ki... on 

5 dalga , 1 sise wiski , ve 100 liralik sigara ictikden sonra erkek arkadasimla bara gittik. geri donuste bska biride vardi yanimizda. ve eve geldigimizde odaya uzerimi degistirmeye gidince bi sure sonra , geri dondugumde diger odada erkek arkadasimi o kizla yakaladim. is ustunde degillerdi,ama cirilciplak yatiolardi.. LUTFEN BANA BIRISI YARDIM ETSIN. sevgilim yeminler edio , icime seytan kacmis o ben degildim , yemin ederim kendimde degildim , ''dalga '' kalkmaz bile okadar hapdan sonra dedi... lutfen x kullanan ve cok kuvvetli bunyesi olmayan erkekler ; EREKSIYON PROBLEMI YASIOMUSUNUZ 5 + DALGADAN SONRA ? lutfen cvp yazin !!!

Adsız dedi ki... on 

aynen bırak dalga kalkmasını işiyemiyosun bile

Adsız dedi ki... on 

iç otunu keyfine bak doğal tertemiz hertürlü kalkar iner ;)

mustafa tulumcu dedi ki... on 

Bu içtikleriniz hepsi beş para etmez peynir de dahil :) krıstal meth tek duman ile 12 saat aktif. Bu içtikleriniz hapların içinde krıstalin %6 sini koyuyorlar, hakiki meksika süper labarotuarlar yapımı bi methamfetamin deneyin bunları bida gözünüz görmez çocuk işi olduğunuz düşünürsünüz. 40 kaplan gücünde, deli cesarati, inanılmaz bir enerji fışkırması.. Google "dünyanın en tehlikeli uyuşturucusu" yazın youtubeda neog. çektiği belgeseli izleyin ne olduğunu anlarsınız. http://www.youtube.com/watch?v=jJzqdPrVTTg

Adsız dedi ki... on 

SeLaM MiLLeT qiZeMLi.

İlayda Kınaytürk dedi ki... on 

hastasıyım ;)
keyfime yok diyecek patlıyorum çatııırrr çutuuur ;)

Adsız dedi ki... on 

Ulen fıslar yuttuğunuz dalgayimi sylynz amk hpmzn krdsleri war iyi bsymi bu gwskler amk ccklrı . Bizde yuttuk faydasnmı grdk ailemzden uzak kldk anamzla babamzla dsman oldk dgermi amk degmez oglum degmez yutmayn hcmi hic yutmayn bkn kyfnze :) özenti olmayın bi yararı war gibe sylyolar bde ölmşnü sktkLerm

Adsız dedi ki... on 

Tipe bak tipsiz seni srtk amk kahpesi örnek olcan bde kaltak

Adsız dedi ki... on 

Arkadaşlar kaç çeşit hap türü var ve kafları nelerdir

Adsız dedi ki... on 

ilaydan nerden gel bigün beraber yutak :) hemde bentley :D Hayalet falan

Adsız dedi ki... on 

Hayatimda 12 kere attim 3 ay araliklarla atinca cok guzel oluyo dozu yuksletmeyin kafaniz pic olur hic bi zewki klamaz he bide dususlerde ve patlama aninda bonz kubar vs icin cok idal kafa yasarsiniz ama ilk defa icicekler icmesin gerek yok

Utku Sirkeci dedi ki... on 

Var kardesim ama sikin kalkmaz :-) en iyi striptizci bile kaldiramaz :-)

Berkan dedi ki... on 

yaklaşık 3 sene once ilk hapımı attım gayet güzeldi herşey kafası düştügündede rahattım 3 sene içinde haftada 1 2 takılırdım kız arkadasıma söz verdim içmedim 6 ay sonra arkadas ortamında tekrar attım takıldım çok hoş bi kafası var bence herkes denemeli tabi bu kişi sağlam iradeliyse en fazla aynı anda 3 tane içtim ama oldugunda veya denk geldiginde aldım arkadaşlar arasında muhabbeti cok güzel ama tamamen kendinizde bitiyor daha gecen hafta attım şimdi ne canım cekiyor ne başka bşy tamamen kendini kontrol etmekle alakalı bazzı kendini bilmezler 5 tane attıyolar daha fazla halis atınca daha fazla enerjik olmak değiştirmiyor bişeyi kullananların %100 u derki ilk hapım veya ilk attıgım haplar harikaydı ilk defa o maddeyle karşılaştıgınız için eger abartmazssanız ne cebe zarar nede size zarar size tavsiye her türk erkeğinin yaşaması gereken bişey hiç bizaman kovalamayın ve dışarda bankda yada parkta çatlamak için almayın özel günlerde gercekten eylenebileceğiniz biyere giderken kullanmanızı tavsiye ederim diyelimki mekandasınız ortam cok güzel hatun ganii fazla alkole yüklenmeyin sakın suyu eksik etmeyin vücudunuzdan 1 tane bira ideal eger haplıyken alkolu abartırsanız bonzai yada jamaika kafası gibi gelir ağırlaşırsınız ve hatırlamama olur hiç tavsiye etmem kullanacagınız arrkadaşlarınızı iyi seçmelisiniz sevmediğiniz yada tanımadıgınız kişilerin yanında atmayın yoktan yere tribe girip kafanızı düşürürsünüz sevdiğiniz güvendiğiniz arkadaşlarınızla takılın bagımlılık tamamen piskolojik dediğim gibi kafada bitiyor canınız ister sıgra gibi olsada içsek dersiniz muhabbeti döner ararsınız adamınızı veya oldugu yere gidersiniz aynı gün içinde attıgınız hap nekadar fazlaysa okadarda p*ç kafasını çekersiniz ki hiç tavsiye etmem kullananlar gayet iyi bilir o kafa şekerin boklugudur pisliğidir sadece biraz mantıklı hareket etmeniz gerekir takılcanız gün önceden vucüt kapasitenizi bilmeniz gerekir yani 2 hapla kafasını yaşıyosanız ben 3 tane atıyım bugün daha fazla enerjik oluyum diye bşy yok 2 haptan sonrası tamamen zarar ve aşırı bagımlılık arkasını alamassınız ya mezara yada ailevi durumlar hiç girip morelinizi bozmak istemiyorum ama bunlar gerçekseyler yapıyosanız reklam etmeyin kendinizi 5 hap olsun 2si ectasy diyerleri ise agrı kesici oldugunu düşünün arkasınıza verin 5 tane atan o arkadaşınızı ornek veriyorum olduda inandı diyelim 2 hapla patladım demez tamamen 2 taneden sonrası piskolojik 3 4 5. haplar vücuttan direk atılır eger atılmadıgı taktirde kalp durmasına vb. şeylere yol açar o yüzden siz eger kendi bünyenize göre kullanırsanız dur demeyi bilirseniz kendinize hiç birşey olmaz alkol alıpta ölebilirsiniz veya cinsel haplar kullanıpta ölebilirsiniz alkolün üstüne ağrı kesici içipte kör olabilirsiniz benim tavsiyelerim bunlar 3 senedir içiyorum düzenli düzensiz farket miyor dediğim gibi kendimi herzaman durdurabildim ne dişim çürüdü ne kırıldı ne kustum hiç bişey eger kullandıgınız alkolu hapı cıgarayı kendinize göre ayarlarsanız hiç bir sıkıntı çıkmıcagının garantisini veriyorum

Metin Altuntop dedi ki... on 

Ben bir şey kullanmadan bunları yaşıyorum :P .

Mert Oktay dedi ki... on 

Yuvarla bi richie rich veya Aslan Kral Yaşa Hayatını ;)

Adsız dedi ki... on 

arkadaşlar ilk kez hap yuttum ve hayatımda öyle bir mutluluk ve eğlence yaşamadım :) yarın bidaha yutucam ve daha fazlasını yaşamak istiyorum :) bide yeşil bomba ve mavi kristal hakkında bilgi verirmisiniz

Adsız dedi ki... on 

Kırmızı bomba kullanan var mi

Adsız dedi ki... on 

Evet kristal güzel

Adsız dedi ki... on 

Arkadaşlar izmitte kanal bilen varsa mail gönderebilir mi, istanbul da olur oksijenbildiginoksijen@gmail.com

Adsız dedi ki... on 

sizin ben mk aptal fakirler birde birbirlerine iyi birşey gibi anlatıyorlar, bu söylediklerinizi ayık kafayla yapmaktır önemli olan ,fakir eğlencesi başka birşey değil amk içmeyin içdirmeyin yazık günah.

Yorum Gönder

Anonim'i seçerek yorum yapabilirsiniz.

----Sponsor Reklamlar-----

Blog Arşivi