24 Mayıs 2012 Perşembe

Extacy Nedir , Ecstasy Etkileri ?

Extacy (Ecstasy) Nedir? Etkileri Nelerdir. Extacy Cesitleri


Metilen Dioxi Metamfetamin (MDMA) türevi olan sentetik, kimyevi bir uyuşturucu. MDMA, hem amfetaminlere (uyarıcılar) hem de halüsonejik (halüsinasyon görme) maddelere benziyor. Sentetik uyuşturucular, kimyasal tekniklerle yapılan, tedavi amaçla üretilen ilaçların, kötüye kullanımı anlamını taşıyor, fakat MDMA keşfedildiğinden beri amacı dışında kullanılıyor. Diğer türevleri arasında amfetamin maddesi fazla olan MDEA ve halüsonejik etkisi fazla olan MDA yer alıyor. 


Ectasy'i çoğu insan , uyuşturucu sınıfına sokuyor bana kalırsa ectasy "uyarıcı" sınıfında yer alıyor. Sebebi ise fiziksel bagımlılıgı yok, tamamen psikolojik bir bagımlılı var... Bu ikisi arasında dağlar kadar fark var :)


Ectasy Etkileri Nelerdir ?  (  Benim Yorumum  )


Ectasy 4-5 defa kullanmıs ve daha kullanmayan birisi olarak sunları soyleyebilirim..
Oncelikle bin bir cesit ectasy vardır , hızlandıran , halüsinasyon gosteren vs.
Ectasy aldıkdan ortalama 20-40 dakika içerisinde etkisini gösterir ve goz bebekleri 2 kat buyur vucut kasilmaya baslar ceneler birbirine vurur ayaklar titremeye baslar ve vucut birden kasıldıkdan sonra patlama kısmına gelirsiniz ( rahatlama )...
Ectasy patladıgı zaman , dünyanın kralı , mutlu , neseli , eglence dolu , (yerinde duramayan) biri haline gelir , Dunyaya bakis acısı degisir nesneleri daha canlı gormeye baslar ( goz bebeklerinin buyumesinden olsa gerek :) , muzikler daha canlı hale gelir...
Daha onceden dinlediginiz müzigi ectasy ile dinlerseniz ayrıntıları daha iyi algılayabilirsiniz , notalar sanki gozunuzun onunden geciyormus gibi hissedebilirsiniz =)
Bu sekil 2-4 saat arası devam eder
Kan akışınızı ve kalp ritiminizi hızlandırdıgı için , atıyorum 20 metre kosabilirken, ectasy haliyle 1km durmadan kosabilirsiniz =) ama dikkat edin kalbiniz durabilir sonucda vucudunuzda sıvı kaybı var. Sıra geldi can alıcı duruma...


Ectasy Düşüşü ( Benim Yorumum )


Eveet her güzel şeyin bir de sonu vardır dimi ? ectasyi attınız patladınız :) Artık düşüş vakti geldi...
Düşüşde ectasy etkilerinden cıkar , b*ktan bir duruma girersiniz...
vucudunuz cok yorulmusdur ve uzanıp yatmak istersiniz , ceneniz kasılıyordur , canınız tekrar atmak istiyordur (psikolojik baskı) kısaca depresyon moduna girersiniz ve bu boyle 24 saat sürer, daha sonra hayata kaldıgınız yerden devam edebilirsiniz.

Tavsiyemiz

GuncelYazarr olarak , kullanmanızı tavsiye etmiyorum... Psikolojinizi allak bullak edebilir. Yada iradeniz zayıf ise bagımlısı hale gelebilirsiniz...



Dikkate almanız dilegim ile , hoscakalın :)

115 yorum:

  1. ben bayılıyorum bu dalgalara reis bıraktım diyosun kendini o muhtesem kafadan nasıl mahrum bırakıyorsun anlamıyorum bırak extacy en güzel seydir ama dediğin gibi düşüşler haric düşüşleri yakalamamak içinde 4-5 tane dalga yut üstüne bi güzel basılmış kubar cek düşüşleri sakin yaşarsın hatta yaşamazsın bile buda benden hastası olan kardeşlerime tavsiye :)

    YanıtlaSil
  2. Bıraktım dedigime bakma, saglam eglence ortamı oldugunda yuvarlarım 1x : )

    YanıtlaSil
  3. usta ben izmirden yazıyorum ne kadar pislik mahalleler varsa her yerinden içitim bu boku tam 5 senedir içindeyim badd66 harici baska hiç biri beni 2 saat sallamadı. kaç x olursa olsun.

    YanıtlaSil
  4. $ dene veya meryem anayı moruk :)

    YanıtlaSil
  5. biz bağımlayız bizi kurtarın

    YanıtlaSil
  6. İki adet yesil elmas al yoluna bak ;)

    YanıtlaSil
  7. yaklasık 12 yıldır ıcıorum her ne kadar olursa olsun eskı sekerlerın yerını tutmuyor sımdıkıler bazen 18 lere 20 lere cıkıorum hafta ıcı asla ıcmem cumartesı gunu kralı durduramaz zamanla bunye baısıklık kazandıı ıcın hıc bı etkı gostermıyor bazen canım okadar ıstıorkı bısey yapmıcaını bıldıım ıcın ıcmıorum tek sıkıntısı artık o kadar doldum kı sabaha kadar ıseyemıyorum buda uzun surelı ıcıcılerde yapıo yada 5 taneyı gecdıkten sonra oluyor bence allah kımseyı sekerı n elıne dusurmesin...

    YanıtlaSil
  8. tam 10 sene oldu kardeş bende yutali eskiden güzeldi Orgnal Hollanda lar vardi. dişine vurdunmu mermer gibi ses çikartirlardi. Üzerindeki şekile göre gerçekten farkli kafa yaşatirlardi. Düşüşü çok rahat olurdu anlamazdin.. şimdikiler hap içtiğini saniyor. ama değil. neyse Gerçekten bendede sabahlara kadar işeyemem ve uykusuzluk sorunu oluştu dişlerden bi kaçini kirdim. çürüdü diye bilirim. Kimsenin Kullanmasini tavsiye etmem heleki şaunki Pitlardan uzak durun ...

    YanıtlaSil
  9. Şeker Kadar Güzel Bişey Yok Arkadaşlar salla yarasayı bak dalgana :) Herkez Sakız Çiğner Ama Kimse Bizim gibi patlayamaz ;) GünDE en az 3 tane yiyom :D

    YanıtlaSil
  10. Şeker Kadar Güzel Bişey Yok Arkadaşlar salla yarasayı bak dalgana :) Herkez Sakız Çiğner Ama Kimse Bizim gibi patlayamaz ;) GünDE en az 3 tane yiyom :D

    YanıtlaSil
  11. Ben 7 ay içmemistim ızmirdeyim .20 yasinda bi kızım 3 sene peynir kullandım tedavi gördüm bıraktım . sonra cigaraya basladm 2 sene düzenliolarak içtim kova bonk yaklaşık 2 senedir şeker yiodum en son beyaz mit yedm ilk kez 5 yne üstüne cigara ictm yaşayamadm en fazla 1 saat patldm olmadı şimdi benim denetimim var gün daha belli degil ama karar geldi daha dün bi tane yeşil hap yedm baskısına bakmdm güzel salladı ama düşüşü mahfetti bni bütün kemiklerm ağrıyo cenem hala kasiliyo dün cigara içtm bide bütün bunlar iCn çok pişmanim ruh halim çok kötü yorgun bitkn hissediorm sizce denetim gelir mi cgaradan dentm var ve kandan nsl cbk twmzlenir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 ayda kandan cikiyor kardesim bu bok merak etme sen sadece psikolojini düzenle bol bol yogurt yesil elma ye iradeni düşürme okey

      Sil
    2. 6 ayda kandan cikiyor kardesim bol bol yoğurt ye yesil elma ye iradeni düşürme hic bi zaman psikolejini toparla eger halen bunu yapamiyorsan psikoloja git

      Sil
  12. bu zaman kadar sadece hayatımda yarım attım..korktum aslında bişeler oldu.tekrar atmak istiyorum ölüme sebeb olurmu..

    YanıtlaSil
  13. şunu bilmeniz lazım bırakması kolay ama kimse bu maddeyi bırakmak istemiyor işin gizmli yanı zaten o

    YanıtlaSil
  14. bende 8- 10 tane salladım normal hayatta zevk aldığım şeylerden artık zevk almaz hale geldim hiç denemeyenler denemesin

    YanıtlaSil
  15. mavi kristal güzeldi yaa .düşüşü güzel bi sahilde geçirmek en güzeli , yoksa pıskolojı pert . ama yınede o an herseyı yaptım ıcın mutluyum .d cebımde 5kuruş kalmasada :)

    YanıtlaSil
  16. ...kan değerlerini düşürüz-şizofreni başlangıcı ve buruksizm belirtisi+bonzai panzehiri

    YanıtlaSil
  17. kaca alıyorsunuz pitlari gencler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 den başlar 30'a kadar çıkıyor

      Sil
  18. Ya gençler 1x 2x nedir ? ben 3x ile açılış yapıyorum gerisini siz düşünün artık gecede 10 temiz gider.Rekorlarımı söylemiyim hiç sidik yarıştırmak degil amacım alkol gibi düşünün bunu 2 bira ilk başlarda biraz hoşluk yaratır kafanızda 1 hafta hergün iki bira içerseniz su niyetine içmeye başlarsınız buda o hesaptır ben bagımlı degilim tamam canım istiyo ama irademe hertürlü hakim olabiliyorum.Düşüş olayına gelince sigara içmezsem fena düşerim herşeyin bi ilacı vardır düşüşün ilacıda sigaradır.

    YanıtlaSil
  19. ben antalyadan z.köyden 4 tane seker aldm pembe kalp yarasa israil yldızı ve audi bunları yuvarladm ardına sodayı caktm 30 40 dk sonra sonra da ben bir mucizeydim herkez cok quzel nerdeyse arabalarla konustugumu hatırlıyorm superdi :P bu arada z.köyü tavsiye ederm malları superdi ;)

    SP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zeytin köye gittim mitsübisi atyin

      Sil
  20. Rolex Roc Mavi Yunus Bozuka DEĞİŞİLMEZ PAMPALAR..

    YanıtlaSil
  21. peki hapın çöküşünde mıdeyı rahatlatmak için ne tavsıye edersınız mıdem cok bulanıyo ne ıyı gelır duzelmem ıcın tekrar atmamak şartıyla.d.d

    YanıtlaSil
  22. Ben İstanbul gaziosmanpaşada oturuyorum yasım 20 ve yaklasık 5 senedır pıt yutuyorum. arkadaslar rahat bır ortamınız yoksa eger dısardaysanız hıc bu maddeye gerek yok. en guzelı kız arkadasınızı alın kapalı kutuda takılın ve bunu arada yapın 5 senede baya bır kılo kaybettım. ve dususlere geldıgınızde guzel bı jamaıka ıcın 3lüden sonra ayranı ıcın bol bol temızlenırsınız ve uykunuz gelırr uyuyun uyandıgınızda hıc bıseyınız kalmıcaktır :) :) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  23. Ben İstanbul gaziosmanpaşada oturuyorum yasım 20 ve yaklasık 5 senedır pıt yutuyorum. arkadaslar rahat bır ortamınız yoksa eger dısardaysanız hıc bu maddeye gerek yok. en guzelı kız arkadasınızı alın kapalı kutuda takılın ve bunu arada yapın 5 senede baya bır kılo kaybettım. ve dususlere geldıgınızde guzel bı jamaıka ıcın 3lüden sonra ayranı ıcın bol bol temızlenırsınız ve uykunuz gelırr uyuyun uyandıgınızda hıc bıseyınız kalmıcaktır :) :) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar bi kanal söyleyin

    YanıtlaSil
  25. kardeş her trlu yutarm klup sokak okul farktmez her turlu ykalarım kımsede tutamaz bnde gaziosmanpaşada otryorum kardesm ama dedgn dogru düşüşnde al 2 kapak bonzai öf dyorumm ah be kardesm tribe soktnz benı gece vaktı double soru işaretleri var mahallede semte gelen mahalldn alablir ;)

    YanıtlaSil
  26. kardeş her trlu yutarm klup sokak okul farktmez her turlu ykalarım kımsede tutamaz bnde gaziosmanpaşada otryorum kardesm ama dedgn dogru düşüşnde al 2 kapak bonzai öf dyorumm ah be kardesm tribe soktnz benı gece vaktı double soru işaretleri var mahallede semte gelen mahalldn alablir ;)

    YanıtlaSil
  27. Ilk defa Hap atmayı dusunyorum ters bi etkısı fılan oLurmu ne hıssederım kendımı kaybetmem dmı .d

    YanıtlaSil
  28. Azdırıcı etkisi var mıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var kardesim ama sikin kalkmaz :-) en iyi striptizci bile kaldiramaz :-)

      Sil
    2. Aynen :D patlarken s*kini elle anlarsın :D

      Sil
  29. bende 2 aydır yaklasık 20 tane attım... sabaha kadar takılacagımız zaman guzel oluyor ama ertesi gun is okul falan varsa tavsiye etmiyorum.. yukarda bir arkadasın dedigi gibi normal hayatta yapmaktan zevk aldıgım seylerden artık pek zevk almıyorum bunun nedeni bu seker denen illet o kadar guzel yasatıyorki bir daha atacagım zamanı dusunup duruyorum.. bu sebepten psikoloji bozuluyor. kullanmayanlara tavsiye etmiyorum hic bulasmayın yoksa kafayı takar durursunuz.. en iyisi cigara mis gibi ne sıkıntısı var ne bagımlılıgı.. cigara candır sekerin yanında.

    YanıtlaSil
  30. ben bursadan yazıyorum bütün yorumları okudum evet bütün söylenenler dogru ben 6 yıldır kullanıyorum ama ust uste hic yutmadım haftada yada 10 günde bir yutuyorum (ertesi gün hiç bir işim olmaması şartıyla)hep aynı kafayıda yakalıyorum.iradesi zayıf olan kişiler için vazgeçilmezdir o yüzden onlara tavsiye etmem ama kendine bi kota koyup o şekilde kullanabilenler için, bence bi yaşam biçimidir.ilk defa kullanacak olanlar için tavsiyem yalnızken yutmayın

    YanıtlaSil
  31. ya arkadaslar istanbulda oturuyorum yılbasından beri bulunmuyor acaba nsl ulasabilirim 20 gün oldu acayip canım istiyor bana bulabilirmisinz bi tane ble saglam seker olsa yeter öle kobar bonzai falan hiç kullanmadım sadece seker oda 3 aydır

    YanıtlaSil
  32. sarı kelebek sarı ferrari gamalı haç pembe audi kırmıı x-men mavi ? mavi a-1 tepecigi ugrayın söyletmezi bulun...35

    YanıtlaSil
  33. selam ali zorel bende mal arıyorumda satan varsa ulaştırabilirmisin senide görürüm merak etme

    YanıtlaSil
  34. belli bir süreden süre düşüş yasamıyorsun rahat :)

    YanıtlaSil
  35. belli bir süreden sonra düşüş yaşamıyorsun hocam ama o güzel kafayı yaşamaya devam ediyorsun :) rahat

    YanıtlaSil
  36. her yerde ayni sekerler olmuyorki a1 guzeldi ama son 2 haftadir dogru duzgun hap yok kirmizi kalp falan var ama etkisi cok az

    YanıtlaSil
  37. beyler istanbulda sağlam kanal varsa bana ulaşabilirmi mail: punchline16@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. konyada kanalbilen varsa bana mail atsin yeni mahallenin cılkı cıktı baska bi kanal bilen olmasi lazim mailim eagles19855@yahoo.com

    YanıtlaSil
  39. sakın abartılara kulak asmayın ve sakın başlamayın ailenizle düşman olursunuz ve hic cevreniz kalmaz önceden kullanan biri olarak yazıyorum deliliğe kadar götürür bu illeti iyi olarak yazanların akıllarından şüphe duyarım iş hayatınız ve aile diye bişeyiniz kalmaz sağdan soldan para dilenirsiniz benden dost tavsiyesi boşluktaysanız allaha sığının o nalete sıgınmayın sağlıcakla

    YanıtlaSil
  40. sakın abartılara kulak asmayın ve sakın başlamayın ailenizle düşman olursunuz ve hic cevreniz kalmaz önceden kullanan biri olarak yazıyorum deliliğe kadar götürür bu illeti iyi olarak yazanların akıllarından şüphe duyarım iş hayatınız ve aile diye bişeyiniz kalmaz sağdan soldan para dilenirsiniz benden dost tavsiyesi boşluktaysanız allaha sığının o nalete sıgınmayın sağlıcakla

    YanıtlaSil
  41. yeşil yunus' diyorum..3 sene öncesini bilen bilir..geçen yazdan da mitsubishiler vardı..Eyvah diyorum..İradene güveniyrsan heryerde kafanı yaşar etiketde olmazsın suratına hakim olabiliyosan cenene vs..gece de olsa tak gozune gozlugu takıl..ama iraden herturlu tırtsa hiç bulaşma bağımlsı olursun yalan olursun..heryerde adın hapçıya çıkar psikolojin gider..hiç başlamamış olanlara başla demiyorum ama bunu hayat biçimi olarak gornlere de saygım var..haftada 2-3 ayda enfazla 10tane hiçbi sıkıntı yapmaz yapmadı..ama tabi şuan piyasadaki içinde ne bok var bilmediğimiz şekerler ne ediyo içimize bilmem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mitsubishi fena bilader öff diyorum :) ama bulamıyorum artık tanesine 50 kağıt bile bayılırım :)

      Sil
  42. Arkadaşlar 2 senedir felan yutuyorum. Yaş 18 ankarada güzel kanal kalmadı gidiyoruz tebeşir itelemeye kalkıyolar yenidoğanda bi hafta önce dabıl kalp vardı 4 tane salladım ama bir görün kediler el sallıyordu en son ama düşüşü çok kötü ertesi günede pisliğini çok çektim tansiyonum düşüyodu gözlerim felan kararıyodu kötüydü ama güzeldi.

    YanıtlaSil
  43. bakıyorum herkez kullanmıs arkadaşlar bu meretin kan dan cıkma suresi 1-2 hafta dır turune cınsıne gore degısır . ancak allah gostermesın narkotık bi olay basınıza gelırse şaç ve tırnak testi ile 30 yıl a kadar zamanını soleyebılıyolar basıma geldi ondan konusuyorum . eyw guzel şeker kafası çok iyi bağılılıgı felan da yok derler ; ama bi süre sonra uzun surelı kullanmda hafıza yetersizliği unutkanlık kalp te çarpıntı vs. görülüyor bilginize

    YanıtlaSil
  44. gecen gün konyaya gittim beton diye bi seker var hakikaten adami beton gibi carpiyor cok harikaydi ayrica seker atmak icin ayda en fazla 2 tane atmalisiniz gerisi fazla gelir

    YanıtlaSil
  45. 5 dalga , 1 sise wiski , ve 100 liralik sigara ictikden sonra erkek arkadasimla bara gittik. geri donuste bska biride vardi yanimizda. ve eve geldigimizde odaya uzerimi degistirmeye gidince bi sure sonra , geri dondugumde diger odada erkek arkadasimi o kizla yakaladim. is ustunde degillerdi,ama cirilciplak yatiolardi.. LUTFEN BANA BIRISI YARDIM ETSIN. sevgilim yeminler edio , icime seytan kacmis o ben degildim , yemin ederim kendimde degildim , ''dalga '' kalkmaz bile okadar hapdan sonra dedi... lutfen x kullanan ve cok kuvvetli bunyesi olmayan erkekler ; EREKSIYON PROBLEMI YASIOMUSUNUZ 5 + DALGADAN SONRA ? lutfen cvp yazin !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide yasatir 1 gun boyunca kalkmaz bile

      Sil
  46. aynen bırak dalga kalkmasını işiyemiyosun bile

    YanıtlaSil
  47. iç otunu keyfine bak doğal tertemiz hertürlü kalkar iner ;)

    YanıtlaSil
  48. Bu içtikleriniz hepsi beş para etmez peynir de dahil :) krıstal meth tek duman ile 12 saat aktif. Bu içtikleriniz hapların içinde krıstalin %6 sini koyuyorlar, hakiki meksika süper labarotuarlar yapımı bi methamfetamin deneyin bunları bida gözünüz görmez çocuk işi olduğunuz düşünürsünüz. 40 kaplan gücünde, deli cesarati, inanılmaz bir enerji fışkırması.. Google "dünyanın en tehlikeli uyuşturucusu" yazın youtubeda neog. çektiği belgeseli izleyin ne olduğunu anlarsınız. http://www.youtube.com/watch?v=jJzqdPrVTTg

    YanıtlaSil
  49. SeLaM MiLLeT qiZeMLi.

    YanıtlaSil
  50. hastasıyım ;)
    keyfime yok diyecek patlıyorum çatııırrr çutuuur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tipe bak tipsiz seni srtk amk kahpesi örnek olcan bde kaltak

      Sil
  51. Ulen fıslar yuttuğunuz dalgayimi sylynz amk hpmzn krdsleri war iyi bsymi bu gwskler amk ccklrı . Bizde yuttuk faydasnmı grdk ailemzden uzak kldk anamzla babamzla dsman oldk dgermi amk degmez oglum degmez yutmayn hcmi hic yutmayn bkn kyfnze :) özenti olmayın bi yararı war gibe sylyolar bde ölmşnü sktkLerm

    YanıtlaSil
  52. Arkadaşlar kaç çeşit hap türü var ve kafları nelerdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10000 cesit var hepsinin ayni kafası zaten sembollere aldanma

      Sil
  53. ilaydan nerden gel bigün beraber yutak :) hemde bentley :D Hayalet falan

    YanıtlaSil
  54. Hayatimda 12 kere attim 3 ay araliklarla atinca cok guzel oluyo dozu yuksletmeyin kafaniz pic olur hic bi zewki klamaz he bide dususlerde ve patlama aninda bonz kubar vs icin cok idal kafa yasarsiniz ama ilk defa icicekler icmesin gerek yok

    YanıtlaSil
  55. Herkes hapçı mı yav burda, Niye adam gibi Alkol ya da Esrar içmiyorsunuz, Attığınız hapın içinde ne olduğunu biliyor musunuz? Kimyasal öldürür.

    YanıtlaSil
  56. yaklaşık 3 sene once ilk hapımı attım gayet güzeldi herşey kafası düştügündede rahattım 3 sene içinde haftada 1 2 takılırdım kız arkadasıma söz verdim içmedim 6 ay sonra arkadas ortamında tekrar attım takıldım çok hoş bi kafası var bence herkes denemeli tabi bu kişi sağlam iradeliyse en fazla aynı anda 3 tane içtim ama oldugunda veya denk geldiginde aldım arkadaşlar arasında muhabbeti cok güzel ama tamamen kendinizde bitiyor daha gecen hafta attım şimdi ne canım cekiyor ne başka bşy tamamen kendini kontrol etmekle alakalı bazzı kendini bilmezler 5 tane attıyolar daha fazla halis atınca daha fazla enerjik olmak değiştirmiyor bişeyi kullananların %100 u derki ilk hapım veya ilk attıgım haplar harikaydı ilk defa o maddeyle karşılaştıgınız için eger abartmazssanız ne cebe zarar nede size zarar size tavsiye her türk erkeğinin yaşaması gereken bişey hiç bizaman kovalamayın ve dışarda bankda yada parkta çatlamak için almayın özel günlerde gercekten eylenebileceğiniz biyere giderken kullanmanızı tavsiye ederim diyelimki mekandasınız ortam cok güzel hatun ganii fazla alkole yüklenmeyin sakın suyu eksik etmeyin vücudunuzdan 1 tane bira ideal eger haplıyken alkolu abartırsanız bonzai yada jamaika kafası gibi gelir ağırlaşırsınız ve hatırlamama olur hiç tavsiye etmem kullanacagınız arrkadaşlarınızı iyi seçmelisiniz sevmediğiniz yada tanımadıgınız kişilerin yanında atmayın yoktan yere tribe girip kafanızı düşürürsünüz sevdiğiniz güvendiğiniz arkadaşlarınızla takılın bagımlılık tamamen piskolojik dediğim gibi kafada bitiyor canınız ister sıgra gibi olsada içsek dersiniz muhabbeti döner ararsınız adamınızı veya oldugu yere gidersiniz aynı gün içinde attıgınız hap nekadar fazlaysa okadarda p*ç kafasını çekersiniz ki hiç tavsiye etmem kullananlar gayet iyi bilir o kafa şekerin boklugudur pisliğidir sadece biraz mantıklı hareket etmeniz gerekir takılcanız gün önceden vucüt kapasitenizi bilmeniz gerekir yani 2 hapla kafasını yaşıyosanız ben 3 tane atıyım bugün daha fazla enerjik oluyum diye bşy yok 2 haptan sonrası tamamen zarar ve aşırı bagımlılık arkasını alamassınız ya mezara yada ailevi durumlar hiç girip morelinizi bozmak istemiyorum ama bunlar gerçekseyler yapıyosanız reklam etmeyin kendinizi 5 hap olsun 2si ectasy diyerleri ise agrı kesici oldugunu düşünün arkasınıza verin 5 tane atan o arkadaşınızı ornek veriyorum olduda inandı diyelim 2 hapla patladım demez tamamen 2 taneden sonrası piskolojik 3 4 5. haplar vücuttan direk atılır eger atılmadıgı taktirde kalp durmasına vb. şeylere yol açar o yüzden siz eger kendi bünyenize göre kullanırsanız dur demeyi bilirseniz kendinize hiç birşey olmaz alkol alıpta ölebilirsiniz veya cinsel haplar kullanıpta ölebilirsiniz alkolün üstüne ağrı kesici içipte kör olabilirsiniz benim tavsiyelerim bunlar 3 senedir içiyorum düzenli düzensiz farket miyor dediğim gibi kendimi herzaman durdurabildim ne dişim çürüdü ne kırıldı ne kustum hiç bişey eger kullandıgınız alkolu hapı cıgarayı kendinize göre ayarlarsanız hiç bir sıkıntı çıkmıcagının garantisini veriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimyasını çözen İnsan kendisini buluyor ex sana içine yapamadığın duyguların zincirlerini kırıyor kişilik ve karakter senin içinde nasılsa osun yaşamı güzel yaşamak dileğiyle.

      Sil
  57. Ben bir şey kullanmadan bunları yaşıyorum :P .

    YanıtlaSil
  58. Yuvarla bi richie rich veya Aslan Kral Yaşa Hayatını ;)

    YanıtlaSil
  59. arkadaşlar ilk kez hap yuttum ve hayatımda öyle bir mutluluk ve eğlence yaşamadım :) yarın bidaha yutucam ve daha fazlasını yaşamak istiyorum :) bide yeşil bomba ve mavi kristal hakkında bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  60. Kırmızı bomba kullanan var mi

    YanıtlaSil
  61. :) dususleri yasamak istemeyenleere bnden bi tawsiye dans edin dususleri dansla gecirin ama gozleriniz kapali olsun yoksa hic bisey olmaz ardindan 31 cek butun pislik gider haci kalmaz hicbiseyin ayranda ic cok iyi olur patlarken degil ama patlarkende neskafe 3 bardak ic 1 seker atiysan ikitane olur emin oll bn bu iletin icinde buyudun yenidogan da :) bide normal seker yiyin cay sekeri dehset bi kafa yapiyo kardeslerim bnden sie tawsie

    YanıtlaSil
  62. Arkadaşlar izmitte kanal bilen varsa mail gönderebilir mi, istanbul da olur oksijenbildiginoksijen@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. sizin ben mk aptal fakirler birde birbirlerine iyi birşey gibi anlatıyorlar, bu söylediklerinizi ayık kafayla yapmaktır önemli olan ,fakir eğlencesi başka birşey değil amk içmeyin içdirmeyin yazık günah.

    YanıtlaSil
  64. Bu nedirya öve öve anlatıyorlar bu uyuşturucu denen illetin butunu iğrenç alınca iğrenç davranışlarda bulunuyosun neden insan sahte mutluluk ararki buraya neden yazdıgima gelince eşimin cebinde ara ara yakalıyorum en son yakaladıgimda sinirden hepsini ağzima attimhalimi gorup acı çeksin istedim aynen oyle oldu ilkseferde 2 li beni dagitti migren hastasiyim basimi kesmesini istedim kusmaktan kafami klozetten çikaramadim bu kadar igrençligi bir arada yaşamadim kendimden utandim herşeyi hatirliyorum fakat hakim degildim uyuşturucuya yeniktim ben böyle iğurenç bişeyi asla kimseye kullan demem.Herkes biran once uzerindeki bu hörgüçü atar inşallah gençliklerinize yazık

    YanıtlaSil
  65. Merhaba arkadaşlar ben 4 sene kullandim ozamanlar kullanmaya icmeye karar verdim son 1 ay icinde tamamen biraktim beynimde bittirdim herseyi uyusturucu ortamindan uzaklastim icen arkadaslarimla gorusmedim aileme bağışlik yaptim sizde birakmak istiyorsaniz yalniz kalmayin uyuşturucu ortamindan uzaklasin ailesine sevgisini ve mutlu oldunuzu ve birakinizi soleyin beyinen ruhen bittirdim kullanmiyorum diyin ben ole yaptim şahsen icenlere allah sabir versin

    YanıtlaSil
  66. Amınasoktuğuumun weletleri yok sarı lale yok gırmızı bomba ananızın amı mk.gidin südünüzü için

    YanıtlaSil
  67. Ayyda iki tane ideall fazlası zarar

    YanıtlaSil
  68. Geçen hafta 3 tane Ferrari yuttum on numara kafasını yaşadım 3 yıldır kullanıyorum denemeyenler için tavsiye etmem kullanıyorsanız bile gece ortamlarımda kopmak amaçlı kullanın barda diskoda

    YanıtlaSil
  69. Konyada oturan sağlam kapı bilen bana bi bi yardımcı olsun

    YanıtlaSil
  70. bu nasıl bişeydir mk yorumummu nasıl onyalcksın

    YanıtlaSil
  71. Herkes neyin ne olduğunu biliyor artık ama unutmayın bizi biz yapan yaptığımız seçimlerdir yanlış bir yol seçmeyin

    YanıtlaSil
  72. ben 19 yasinda bi kizim ve yaklasik bi sene kullandim yanlis arkadaslar yuzunden ve sonra cok pisman oldum evet ilk basta cok guzeldi ama insanliktan cikiyosun resmen bunyem saglamdi ne tuketmem gerektigini biliyodum o sirada ama Allah rizasi icin kullanmayan merak edip kullanmasin yaziktir gunahtir aileniz gozunuzun onune gelsin ben o sekilde 4aydir kullanmiyorum

    YanıtlaSil
  73. Arkadaşlar size yaşadığım bi anıdan bahsedicem. Bu Pisliği hayatım boyunca 3 defa hafta da bir olmak üzere kullandım. 3 nün etkisini anlatmakla bitmez 2 defa bildiğiniz ölüm tribi yaşadım . Saat 00:20 de sularında atmıştım (sadece 1 tane ) etkisi yarım saat sonra başladı hafif mutluluk el ayak uyuşması vb şeyler Saat 03:00 bildiğiniz beyinde şiddetli bir patlama yaşandı tarifini nasıl versem bilemedim şimdi .. Saat gece 3 den sabah 8 e kadar birinci ölüm tribini yaşadım beynimin içinde sanki biri yumruk attı beynim patladı hissi verdi ve ben o an dan itibaren ölüm tribine başladım o 5 saat bir seneymişcesine geldi en sevdiğim arkadaşlarım yaşadığım onca güzel şey geldi aklıma bildiğiniz üzere sadece beyin fırtınası yaparak kendimi avuttum bişey yok geçicek diye allaha yalvardım. Habire midem temizlensin diye zehiri atabilmek için soda içtim yoğurttan ayran yaptım aslında hiç sevmem sodayı hiç ole alışkanlığım yoktu gecenin köründe ayran yapıp içmek. sabaha kadar yerimde duramadım yumruklarımı sıktım allaha beni bağışlaması için haykırdım .SAbah oldu gittim çay bahçesine bi çay içtim kendime gelmeye çalıştım . Bir endişe bir korku başladı en yakın arkadaşıma telefon açtım ve sığıncak bir insan aradım . Saat 11:00 da sularında tekrar eve döndüm dışarıdan eve gitmeden önce 1 litre ayran ve 1 adet simit almıştım afiyetle yedim hepsini ve başımı yastığa tam koyarken saat 11:20 sularında ikinci ölüm tribi başladı saat 14:00 e kadr ölüm tiribini endişeyi korkuyu allaga yalvarma piskolojisini yaşadım allahla sohbet ettim tabiri caizse dayanamadım araç kullanacak halde değildim ve bi taksiye atlayarak en yakın hastaneye gittim . hasteneye gittikten sonra o acil kapısından sıram geleseye kadar vakit bildigin işlemiyordu derken sıram geldi ve girdim sakinleştiriciyi yedikten sonra her şey eskisine döndü yani eski hayatıma döndüm ve de bu pislik şeyi ve yaşadığım o korku anlarını bir ömür boyu unutmuyacağım ..Sizlere dost tavsiyesi yol yakınken dönün arkadaşlar çünkü beyine ciddi şekilde büyük zararı var ben tövbe ettim bana bişey olmaz diye delikanlılık taslamayın her içtiğinizin ayrı bi etkisi olabilir diyorrum ve saygılarımı sunuyorum ...

    YanıtlaSil
  74. Bende kullandm 2 hafta onc ilk defa bin pismanim hala beynim istiyor o anki zamanlari unutmuyrm baska bi h ap daha kullandm nedir bilmiyrm beynm.vucudum.2 kat calisiyordu okudugm grdugm hicbiseyi unutm u yr hizli konusuyrdm x aldm 1 haftada 6 7 almisimdir suan almiyorm aslada.almicam ama psikoljm bozuldu korku war surekli icimde cok kotu seyler yasadm 2 haftada nedenini bilen varmi?? Durduk yere herseyden.korkuyrm kasinti titreme korkulu ruyalar uyku istegi yeme icmeme saplantili dusuncler herkesle.ar bozulmustu sndirim sistemim hala bozuk. Suan 1.haftadr icmiyorum ama kalan seylr korkum psikoljm hala bozuk kalbimdr carpintili agri sindirim.sistemim bozuk v beynm.hala.ictigm ani.kafamdan.cikrmiyr halaa korkuyrm ama o anlar gozumn onunden gtmiyor ne yapmam lazim bilrn varmi benim.gibi olan varmi

    YanıtlaSil
  75. Kırmızı gamalı haç resmen ASİT amk ya! :)

    YanıtlaSil
  76. Ninja kaplumbağa diyom başka bişi demiyom :)

    YanıtlaSil
  77. YA VARYA hepiniz kafayi siyirmissiniz kimyasallari yiye yiye beyin organlariniz iflas etmis ipnenin ogluna bak uyusturucuyu ovuyorlar resmen allah korusun o kafada kalbinizin durdunu beyninizin o kafayi kaldiramadini kisaca bad tripe girip oldunuzu varsayalim 2 saat kafa icin bi omrunuz gidicrk sonsuz azab hic deginmiyorum yazik gunah deilmi ananiza babaniza o girdiniz ortamlar uyusturucu arkadaslindan ote hangisi iyi gun dostu yalan dostlarla sahte mutluluklarla hayatinizi korertiyosunuz birde bu extacy muhabbeti ole bi bokki herkez farkli yapiyor kafasi uzun sursun diye kafa yasatsin diye fare zehifimi atarsin para kazanmak icin tebesir tozunumu atani ya arkadaslar turkiyede yasiyosunuz bu ulkede be orginal ney duzgunki hapi olsun suanda herkez extacy yuttum diye geciniyodur da alayi cingelerin eli sikindr para pesinde muptezel torbacilarin yapti ne idi belirsiz seyleri kullaniyosunuz kac tane arkadasimi hastaneye kaldirdim olmek uzereydiler saatlerce kolunda serumla dua ettiklerini aci cektiklerine sait olmusumdur allah korusun fenalasirsin bisey olur turkiyedeki acillere giren saglam insan hasta cikarken size napaabilirler serumdan baska amrikami burasi ya olursun o serum kolunda yada saatlercd aci cekersin tripli kafa ya sonraki zamanlar uyusturucu artimindan sonra psikoloklarin psikiyatrik ilac kullananlarin sayizi bilmdm kac artti bu maddeleri icip mutlu olan oncdddn ypti seylerden keyif alirmi artij o batakliga yonelmek isticeksin hep gozunuzu severim burda kimseyu tanimam kimsede beni belkide bu salak ne diyor diceksiniz ama kullannayin yalvaririm ben cektim bizler cektik siz cekmeyin yorumlafi insanlari gorupte merak etmeyin hepsi yasadi sahte dhnyada bogulup giden beynini kaybetmis muptezeller sorun bakalim bir cay bahcesinde 1 bardak cayi en son ne zaman keyifli icmisler yada normal insanlarin yapti aktivitlerin hangisinden yararlanabilmisler keyifli keyifli beyin en onemli uzuvlarinizdan biri onu sakin hirpalamayin bole seylerke hayatibiz boyunca ne kadar psikiyatridr gitseniz eski o saglikli ruh haljniz hic bi zaman olmucaksiniz eski saglinizi hayatiniz boyunca ararsiniz yalvarorim icmeyin icirtmeyin o sekilde olurseniz omur boyu sonsuz azab yasicakziniz cuniki intahar etmis olcaksiniz drgermi 2 saatlik sahte mutluljk icin omur boyu azab gormeye yesil ormanlar akan irmaklar doga kokusu olsun her zaman hayatinizda iyilkkler mutluluklar sizinle olsun

    YanıtlaSil
  78. Konyada kanal :
    Yeni mahallede ray çalşmasının olduğu caddede tayyibin açılışını yaptığı spor salonunu sırtınıza alın sağdaki tek katlı müstakil eski bir ev...
    Püf nokta; Evin hayatında bir dede oturur ona iyi davranmazsanız babayı alırsınz halini hatrını sorup elini öpün ne var deyin o gelinini çağırıyor kadın şalvardan bi poşet çıkarıyor ben dün aldım yandex şirin baba süperman twitter var siz siz olnca hap cigara harici kullanmayın hç bulaşmayanlar hç bulaşmayın!! Gecenz ve kafanız güzel olsn... İi igclr..

    YanıtlaSil
  79. lan sus fakir kafsiyms at kafsi madem atmynda burda bu stede ne isin var yvsak hakim keslion bsmza sktdgt sikik

    YanıtlaSil
  80. İzmir Gümüşpala Mor Adidas Yuttum fazla bisey yok yeşil ninja var kırmızı supermen kıyak double soru işareti double israil on numara ama tavsiyem nazyy

    YanıtlaSil
  81. arkadaşlar yasım 23 hane derler ya hayatı hızlı yasayanlar bizde kendi çapımızda yaşadık ama bız her zman hızlı olanı kovaladık takı yorulup pes edene kadar 10 senedir Ğeyrimeçhul kostuk durduk her türlü iş ticaret yaptık ticaret yağanlara bakıyorsunuz arabası var evi war hayatı var dıyorsunuz amabunların hepsı aynen uyuşturucu qıbıdır hayatın bir sekle qirerer ve sonra talan olur nasıl kı şekeri atıp hızlanır ve sonra düşüşler başlar yani sıkıntılar size diyeceqim sahte hayat yasamayın 2. bir kişiliğiniz çıkmasın ortaya bu hayata nasıl qeldınse öyle qitmek için savaş verin arkadaş ayaqı harbi qöt ayak hersey eskıden qüxeldi asklarda dostluklarda ama sımdı hersey sahte yalan dolan herkes bi menfaat peşinde koşuyor sen ne tür bi duruma düşersen düş her zmn yanında ailenden başka kımse olmaz ha ben sıze bunları yazıyor bnede boktan bir hayat yasadım param vardı herkes yanımdaydı dosttu taki takla atana kadar o benim için adam vuranlar şimdi bi siqara bile uzatmazlar bunun içn vazqecın bu hayattan hayatınızı mahfetmeyın önce siqara sonra cıqara sonra hap peynır koko derken bi bakmışsın ne saqında ne solunda kımse kalmamış bu pozısyonda ölesen fatiha okuyanın bıle çıkmaz derler bok qeldı bok qıttı hıc kımsenın umrunda nıle olmazssın bu hayatta hıc bırsey yapamazsan bile şereflice namusunla öl ALLAH'tan hayırlı ölüm iste untmaki bi dünya kalıcı deqıl aklınızı basınıza alın abelerim kardeşlerim bakın kımı uyuşturucular bırakılması cok zordur örnek eroin bence en tehlikeli madde çünkü onu içmesen bu haytta yasıyaman onu içip yasar bi insanda yaşamak için hersey yapar heleki onu içemedimi elinden qelse dünyayı yakar bende 1 hafta öncesine kadar eroin baqımlısıydı ve halenden öyleyim ama 1 haftadır içmedim ilaç yardımlarıyla ilaç aqrılarımı kırizimi aldı bende beynime hakım ALLAH'ıma binlerce kez şükürler olsun 1 haftadır içmiyorum içeceqimide sanmıyorum zehir zemberek bi hayat hayasak istiyorsanız maddelere dewam edin kendı kendınızı kandırı ulan oqlum düşünün aklınızı bıraz kurcalayın o maddelere kullanılmaya dewam edıldıqı zamn ılerde aileni sevdiklererini koruyacak qüçün bile olamayacak bunumu istiyorsunu arkadaşlar bende size tafsıye hersey kafada biter yeterki sen bırakmayı o beynine sok eqer beynine hükmetmeye basladınmı yapamıyacaqın sey olamaz kendıne qüven kımse senden üstün deqıl sende onlardan alçak deqılsındır ama o maddeler varsa hayatında yerın dıbıne kadar qirersin hayat sizin seçiminizi yapın ya uyuşturucusuz gerçek bı hayat yada uyuşuk beyınlı hasamaktan bile aciz ol hayde kalın saqlıcakla

    YanıtlaSil
  82. Ya ben nrmalde sarhoşken yanımda genel de erkek arkadaşım oluyo ve sapık sapık hareketler ypyrm bi gün namusu zor kurtardm zaten de diyecegim bu hap ta icki gbi sarhos edrmi ya eger daha kotu oluyosa kulanmcam ama tavsiye edrseniz düşünyrum arkadaşlar iyi günler

    YanıtlaSil
  83. yarasa hakkında bilgisi olan varmı ?

    YanıtlaSil
  84. Şirin baba attik 34 saat oldu daha kafasını yaşıyoruz bu nası bişey yaaa. Acilen bu düşüşü atmam lazım. Fikri olan ?

    YanıtlaSil
  85. Mavi şeytan çak 3tane ,neskafe,sıcak soba,dj army veya dj ibrahim celik bak keyfine

    YanıtlaSil
  86. Aminiza qoyimm muptezellerrrrrr

    YanıtlaSil
  87. Yutun babam Yutun Geberin :)

    YanıtlaSil
  88. Yarım Atinca ne oluyor peki?

    YanıtlaSil
  89. .Şimdi psikolojik etkiler neler,ertesi gün oldu siz yaşama sebebinizi çözmüş oldunuz,içinize şeytan kaçmış gibi hissediyorsunuz,herşey hakkında bir fikriniz var ve dün geceyi her saniyesini hatırlıyorsunuz,bunları benmi yaptım deyip gülüyorsunuz,artık normalsizin fakat içiniz içinize sığmıyor,bu nasıl bişeydi diye soruyorsunuz kendinize ve tabii ki bir sonrakinin ne zaman olacağını düşünüyorsunuz,işte işin en ÖNEMLİ tarafı burası,bir daha kullanacaksınız bu kesin ve net ama zamanı çok önemli,artık tecrübelisiniz ve çoğu şeyi biliyorsunuz,vücudunuz size zamanı söyleyecek,enerjiniz yerine tamamen geldimi kafa olarak normal düşünmeye başladınızmı ve ex i neden istediğinizi çözebildiniz mi,evet bunuda çözeceksiniz,neden istiyorum?Bu size verilen veya sizin kendinize verdiğiniz bir hediye bir ödül,bunu yaşamak için zaman kollayacaksınız,ortam oluşturmaya çalışacaksınız,bunu yapın ortam oluşturun mutlu zamanları yakalayın eğlenin hafta sonu sabaha kadar müsait olduğunuz zamanlarda ama en önemlisi kafanız rahatken kullanın,kesinlikle dertli iken sorunlarınız var iken ve bunlarla başa çıkmak veya unutmak için ex i kullanmayın veya ot falan kullanmayın kesinlikle Allah bad trip ten herkesi korusun.Bu tamamen kendinizle ilgili arkadaşlar ex size kapıyı açıyor o kapının içinde ne olduğunu siz zaten biliyorsunuz yani orası sizin benliğinizin kapısı,ex size içinizde yaşamak istediğiniz duyguları yaşamanıza yardımcı olan bir madde,güzel düşünürsen güzel yaşarsın kötü düşünürsen Allah korusun kötü yaşarsın.Doz artırımı,ben 5 kez birer tane aldım,hiç iki tane birden atmadım fakat arkadaşım 4 5 atıyo ama bana sakın 2 den fazla atma diyo asla atma,ben 1 tane ile güzel yaşıyorum şimdilik ilerde ne olur bilmem ama pek ikilemek istemiyorum çünkü tolerans diye bişey var,vücut buna alışıyor ve etkisi azalıyor buda kullanma sıklığına göre değişir ama toleransı çok çabuk gelen birşey o yüzden az ve öz kullanın,siz onun değil o sizin esiriniz olsun.Kullanırken asla yalnız olmayın,kurun ortamınızı acın müziği takılın,tek atmayın.Bağımlılık olayı,ben fiziksel bağımlılığı olduğunu sanmıyorum yani alkol gibi elleriniz titremez,eroin gibi krize girmezsiniz,sigara gibi ondan bundan dilenmezsiniz veya günde 2 paket içmezsiniz,bağımlılığı sadece sizin iradenize bağlı,ona hükmedin ve evrenin nasıl oluştuğunu kavrayın,he yapamadınız,o size hükmetti,bunu kullanan intihar etmez onlar sadece uçmayı deniyorlardı,buda bir gerçek....Diğer maddelerden dahamı zararlı,yasal maddeler sigara alkol mesela,sigara içen akciğerlerini bitiriyor kanser oluyor,alkol alan kendinden geçiyor karaciğerini bitiriyor etrafına zarar veriyor,oturuyor direksiyon başına katil oluyor,ex kullanan hiçbir ortamda kavga dövüş cinayet vs. olmamıştır ve ex kullanan kişi çok ama çok muntazam araç kullanır,şöyle söliyim,alkolik 90 ile giden arabayı 30 ile gidiyormuş sanır,ex kullanan 30 ile giden arabayı 90 ile gidiyormuş sanır ve bir tane çukura girmez kasiste zıplamaz o kadar dikkatlidir......Buda bir gerçek.Sonuç...Ben bunun bir lütuf olduğunu düşünüyorum,beyninizin daha önce kullanmadığınız yerlerini kullanıyormuş gibi oluyorsunuz,adeta boyut değiştiriyorsunuz.Ben bunu kontrol edebildiğimi düşünüyorum,aklı başında birisiyim ve ne yaptığımı çok iyi biliyorum,her kullanışımda acaba dedim ve demeye devam edeceğim ama sanırım kullanmaya da devam edeceğim.Bu,içindeki şeytanı yenmek gibi birşey,cesaretiniz yoksa sakın ama sakın kullanmayın,çünkü bunun dönüşü yok kırmızı hapı seçersen,sadece tek bir kez,sana vaad edilenler sadece gerçekler,fazlasını arama.--FoR HeaveN --- Red Cristal-- on facebook.....Denemek isteyenlere anlattım,iyi düşünün kullanmayın,fazlası için beni bulun.

    YanıtlaSil
  90. Beyler ben izmirde yaşıyorum, İzmiri bilen bilir Tepecik Murtege Hamam Sokağı Kuruçay Buralarda Fazlasıyla Bulunur.
    2005'den beri içiyorum Ama Bıraktım Bi Kaç ay Oldu,
    Çünkü artık arkadaşlarınızdan borç almaya, evdeki eşyaları satmaya , yalan söylemeye , hırsızlık yapmaya kadar gidersiniz Anlıcağınız karakteriniz kişiliğiniz namusunuz herşeyiniz gider 15 milyonnluk bi ex almanız için .
    Dahası bizde eskiden överdik bizde çok severdik onu bir kere içerseniz Ne yaparsanız yapın Taş, Kokain, Peynir, Aklınıza ne gelirse gelsin için onun verdiği haz'zı sıcaklıgı vermez.
    O Yüzden devamlı ona yönelirsiniz,
    Arkadaşlar 26 yaşındayım bitane sağlam dişim yok, konuşmakta güçlük çekiyorum.
    Bi kaç sene sonra yataga bağlı olsak bize kim bakacak ?
    Bu hapı içince bilen bilir sabaha kadar işiyemessin tuvalette beklersin bi saat tribe girersin .
    Bakın illede atıyom diyosanız 2'den fazla atmayın vucudunuzu yorar,
    Eskiler bilir 10 15 tane bile atsan kendini kandırmadır bizde yaptık 3 atardık gider 3 daha atardık ama bilirdik bişy olmucagını yinede bi umut, umut ..
    Amına koyayım böyle Döngü düzenin Kardeşlerim Arkadaşlarım İçmeyin. Alın Cigaranızı Çıkın Balkonunuza Yatmadan önce İçin. Alın Size Uyku ilacı.
    Nice gençler peynirden şekerden ölüyo,
    Bizde ortamımızdada ölümden dönen çok ahbablarımız oldu Allah korusun .
    Eğerki ölüm tribine girerseniz hiç bişey yapmayın. Girin bi abdest alın Allaha Sizi bağışlaması için yalvarın onun haricinde En kral doktora bile gitsen bişey yapamaz. Ne olursa olsun miden bile bulansa bi kaç lokma yemek yiyin ayran için bol bol. Dua edin . Bu bataklıga batmayın ben yıllardır olan sevgilimi kaybettim, adımı namımı şerefimi kaybettim. Yapmayın arkadaşlar Yalvarıyorum. Allah'a emanet olun .

    YanıtlaSil
  91. Arkadaslar 5 aydır kullanıyorum günde 2 ser 2 ser 4 tane atıyorum ama idrarimi yapmak ta aşırı zorlanmaya başladım sebebi bu mudur

    YanıtlaSil
  92. Arkadaslar 5 aydır kullanıyorum günde 2 ser 2 ser 4 tane atıyorum ama idrarimi yapmak ta aşırı zorlanmaya başladım sebebi bu mudur

    YanıtlaSil
  93. louis vitton atan var mı?

    YanıtlaSil
  94. yarım kalıyorsun :D

    YanıtlaSil
  95. Hap ilk başlarda uyuşturucu değildi. Ev kadınlarının fazla aldığı kilolardan kurtulması için iştah kapatıcı olarak hindistanlı bir doktor tarafından geliştirildi. Daha sonra kafa yaptığı fark edilince dozajları yükseltilip satılmaya başlandı.
    Ben 23 yaşındayım. Sayısız bi şekilde çok fazla kullandım. Eğer yeni kullanıcıysanız bir günde aldığınız hap miktarını (125 mg) artırmayın. Yoksa ondan daha düşüğünde aynı kafayı yaşamazsınız. Eğer kullanırsanız ilacı vucuttan mümkün olduğunca hızlı uzaklaştırmak için bira, cola benzeri böbrekleri çalıştıran sıvılar tüketin . Extacy yani Xtc beyin nörönlarını yıpratır. Bu da zamanla hafıza kaybı, analitik zekada düşüş ve motor becerilerini azaltır. Eğer kullanıyorsanız antidepresanla birlikte almayınız. Piskolojini bozar ve karaciğerde kalıcı hasarlar verir. Etkilerini azaltmak için ve eski beyin fonksiyonlarınızı temiden edinmek için bol miktarda b vitamini ve türevlerini tüketin.

    YanıtlaSil
  96. Ben 1 tane dabil yuvarladim arkadaslar patladi halis falan goexu bana bi bok olmadi neden acaba ?

    YanıtlaSil

Anonim'i seçerek yorum yapabilirsiniz.