3 Mart 2013 Pazar

BİLİŞİM SİSTEMİNİN İŞLEYİŞİNİ ENGELLEME VEYA BOZMA

Selamun aleykum.
Gün geldi çattı, 5 ay aradan sonra web hack den yarın mahkemem var ( 04.03.2013) bakalım ne olucak hayırlısı. 

Bana gelen mahkeme kağıdı ;

SUÇ: BİLİŞİM SİSTEMİNİN İŞLEYİŞİNİ ENGELLEME VEYA BOZMA
SEVK MADDESİ : T.C.K.nun 244/1 ,, 53. maddeleri.

Yarın verilcek hükmü buraya yazarım, ileride bu sebepten ötürü mahkemesi olanları bilgilendirmeye calısıcam



Sabah uyandım ve mahkemeye gittim fakat duruşma saatini kaçırdım. Yakalama emri çıkarılmış, gec olsada gittim katip(bilgisayarda yazan şahıs oluyor sanırım)
kapıdaydı ve geç kaldıgımı belirttim beni aldı evraklarıma baktı
hakim tekrar ifademi aldı ve mahkemeyi uzattı. Bir sonra ki duruşmada muhtemelen beraat edersin fakat cezada alabilirsin dedi sanırsam hakimin insafına kalmış birşey neyse bakalım.

1 yorum:

Anonim'i seçerek yorum yapabilirsiniz.