29 Mayıs 2012 Salı

Rihanna i seviyorum.

Rihannayı seviyorum cunku, sarkilari cok iyi , sesi cok iyi , cok tatlı ve güzel. Say say bitmez bu :)

Rihanna ın son filmi olan BattleShip'i izledim ve filmi yorumlayacak olursam, grafikler acisindan yılın en iyi grafiklerine sahip bir film.Zamanın nasıl geçtigini filmin ne kadar çabuk bittigini anlamayacaksınız bile :)
imdb puanı 6.6 benim ise 7.8. Rihanna her alanda basarılı, oyunculugu cok güzel ilerleyen zamanlarda yeni bir filmde oynar umarım (:

Rihanna'dan bi kaç kare foto. Resimleri büyültmek için üzerlerine tikla.



Suanki Sari Sacli Hali'de Diğer Resimleri Gibi Cok Hos.
Beni anlatiyor bu troll : )
Benim Google'm :)

Senin tatliligini yerim.
Rihanna'nın ayakkabıları! ♥ Özel yapim Adidas Olsa Gerek
Buna benzer bende dee var 
Rihannanın Eski Saç Modelii Cok Hos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Anonim'i seçerek yorum yapabilirsiniz.