13 Mayıs 2012 Pazar

Harry Styles Resimleri ve Biyografisi

Harry Styles


Harry Edward Styles ya da bilinen adıyla Harry Styles (d. 1 Şubat 1994 Holmes Chapel, Cheshire), İngiliz şarkıcı ve İngiliz-İrlandalı erkek müzik grubu One Direction üyesidir.
1 Şubat 1994 doğumlu olan Harry grubun en küçük üyesi. Holmes Chapel, Cheshire, İngiltere'de doğdu. Gemma adında bir kız kardeşi var. Holmes Chapel Comprehensive Okulu'nda eğitim gördü. Daha önce 'White Eskimo' adında bir grubun solistliğini yapmıştır.


One Direction Grubu Hakkında Tek Konu => Tıkla
One Direction Grup üyesi Liam Payne Resim ve Biyografi için => Tıkla
One Direction Grup üyesi Louis Tomlinson Resim ve Biyografi için => Tıkla
One Direction Grup üyesi Zayn Malik Resim ve Biyografi için => Tıkla
One Direction Grup üyesi Niall Horan Resim ve Biyografi için => Tıkla


Resimler'in üstüne tıklayarak büyük boy görüntüleyebilirsiniz.




4 yorum:

  1. seni sevyrum harry

    YanıtlaSil
  2. seni seviyorum birz hafif benim için sana aşığım direkt yani

    YanıtlaSil
  3. Ayık olun olum kimsiniz o benim aşık ne kelimme sevgi ne kelime bana dese ölme acı çek diye çekerim kıvırcığım bnm

    YanıtlaSil
  4. sevgileme asılmayın lan :D

    YanıtlaSil

Anonim'i seçerek yorum yapabilirsiniz.