26 Mayıs 2012 Cumartesi

Arama motorlarina ping nasil atilir ? Yandex/Bing/Google

Merhaba'lar,
Bu yazımda arama motorlarına rahatlıkca nasıl ping atabilceginizi ve toplu ping sitelerini'de bonus olarak verecegim :) 
Googleden Başlayalim...

Google'e Ping Atmak İçin Bu Adrese => Tiklayin ve çıkan kutucuga site adresinizi yazıp yollayın
işlem tamamdir :)

Bing'e Ping Atmak.

Bing'e ping yollamak için -> 
http://www.bing.com/webmaster/ping.aspx?siteMap="BURAYA SİTE ADRESİNİZ" yada
site haritanizi yazip enterleyin.
Örnek: Tikla

Yandex'e Ping Atmak.
Yandex'e Ping Atmak için bu adrese gidiyoruz Tikla tıpkı google'de yaptıgımız gibi
Kutucuga site adresinizi yazip yollayin...

Ping Nedir?
Arama matorlarının örümceklerini (bot)larına sitenize gelmesi için dürtme gibi birşey :)
sitenizin biraz daha hızlı index almasında yardımcı olur.

Benim yorumum , herşeyin azı makbuldur fazla pingletmek sitenize zarar verebilcegi 
yönünde fikirlerim var. ben günde 3 kez pingletiyorum yetiyor :)


Toplu (Bütün Arama Motorlarına Tek Tık Ping)
Toplu ping için bu adrese Tıklayın 
Blog Name: Bu kisma sitenizin title (baslıgını) yazin.
BlogHomePage: bu kisma sitenizin url'adresini yazin
RssUrl kimsina: sitenizin rss adresini yazin
Check ALL (butun motorları seçin)
Daha sonra yollayın gitsin :)

Ben sadece site adresimi yazıp yolluyorum , rss adresini falan yazmak zorunda değilsiniz.

4 yorum:

Anonim'i seçerek yorum yapabilirsiniz.